Szanujemy tradycję
i dbamy o przyszłość

Jesteśmy jedną z największych spółek sektora TSL.

 

Dzięki ciągłemu rozwojowi, w Grupie PEKAES zatrudniamy 1000 osób. Chętnie dzielimy się swoja wiedzą i bogatą historią. Umożliwiamy rozwój zawodowy w różnych specjalizacjach oraz miejscach w Polsce.

 

Jako firma o 60-letnim doświadczeniu, wierzymy w potencjał płynący ze współpracy międzypokoleniowej, dlatego w PEKAES zatrudniamy zarówno ambitne młode osoby stawiające pierwsze kroki na rynku pracy, jak i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Akademia rozwoju PEKAES

Akademia Rozwoju to zespół inicjatyw rozwojowych - cyklów szkoleń, konkursów, projektów - które mają na celu stałe podnoszenie kwalifikacji wszystkich Pracowników PEKAES.

Akademia Sprzedaży

To cykl powiązanych ze sobą szkoleń dedykowanych wszystkim Pracownikom zespołu handlowego w naszej firmie. Profesjonalny trener z dużym doświadczeniem w branży TSL dzieli się swoimi umiejętnościami i doświadczeniami pozwalającymi na zwiększenie skuteczności każdego handlowca.

Szkolenia Wdrożeniowe „Smart Start”

To kompleksowy program wdrożenia dla nowych Pracowników, który umożliwia nie tylko poznanie organizacji oraz specyfiki danego stanowiska, ale przede wszystkim umożliwia wymianę doświadczeń i spostrzeżeń pomiędzy nowo przyjętymi Pracownikami a ich doświadczonymi kolegami.

Standardy Obsługi Klienta

Profesjonalna Obsługa Klienta jest dla nas priorytetem, więc aby wesprzeć naszych Pracowników w codziennej pracy, ułatwić bardziej skuteczne zarządzanie relacjami z Klientem, a także czasem przeznaczonym na realizację zadań, zostały wdrożone Standardy Obsługi Klienta. Standardy zostały podzielona na jasne i przejrzyste kategorie, które ułatwiają poruszanie się po nich. Są to: Rozmowa Telefoniczna, Korespondencja Biznesowa, Sytuacje trudne z Klientami, Windykacja miękka, Sprzedaż oraz Komunikacja wewnętrzna.

Akademia Obsługi Klienta

To cykl powiązanych ze sobą szkoleń dedykowanych Pracownikom Działu Obsługi Klienta. Podczas szkoleń zdobywają wiedze i umiejętności nie tylko z zakresu profesjonalnej obsługi klienta ale też na przykład technik pracy głosem, zwiększających znacząco komfort codziennej pracy.

Akademia Kompetencji

To otwarty dla każdego projekt rozwoju kompetencji Pracowników naszej firmy. Tematyka szkoleń została zainspirowana modelem kompetencji wdrożonym w PEKAES oraz potrzebami Pracowników wskazanymi podczas oceny półrocznej. Dzięki temu każdy będzie mógł efektywniej realizować swoje cele roczne i stawiane przed nim zadania, a także rozwijać swoje kompetencje osobiste. W ramach Akademii Kompetencji dostępne są między innymi szkolenia z Zarzadzania Czasem, Prezentacji Biznesowych, Skutecznych Negocjacji czy MS Excel.

Akademia Zarządzania

To działania rozwojowe skierowane do kadry zarządzającej naszej Firmy. W ramach tej akademii organizowane sa zarówno praktyczne warsztaty Kierowników Terminali i Dystrybucji jak i i inspirujące spotkania w zakresie Leadershipu dla najwyższej kadry zarządzającej.

Mentor i Trener w Terminalu

To pierwszy w historii i innowacyjny na rynku projekt rozwojowy skierowany dla Pracowników magazynowych. Podczas rocznego cyklu powiązanych ze sobą szkoleń, uczestnicy programu zdobywają wiedzę i umiejętności potrzebne do wdrażania do pracy nowych Pracowników w Terminalu oraz bycia mentorem dla innych.

Strefa Benefitów PEKAES

Wszyscy Pracownicy PEKAES objęci są strefą benefitów, więc każdy tuż po zatrudnieniu ma możliwość  korzystania z różnorodnych świadczeń dodatkowych, które oferujemy członkom naszego zespołu.

PEKAES w liczbach
60 lat na rynku TSL
100% zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
Solidny
PRACODAWCA
2017, 2018
1000
pracowników
19 oddziałów
52 lata
różnica wieku pomiędzy najstarszym i najmłodszym pracownikiem
Aktualności
Kontakt
Justyna Trzcińska
Kierownik Działu Rekrutacji i Rozwoju


bHAuc2Vha2VwfHxha3NuaWN6cnQuYW55dHN1ag==